Sunday, May 24, 2009

x puas hati dengan membe~~

heheheh..
title diatas bukan lah x puas hati aper...

most of them da menghapdet blog mereka dengan kata2 menyedihkan..
iaitu perpisahan..

read their blog make me wanna cry....
but aku berjaya mengontrolnyer dan masih nampak gorgeous n fabulous..heheh..
sobsobsob...

yee..
aku sangat takut dengan 1 pekataan inih..
iaitu perpisahan....
leps nih aku kan senyap sunyi duduk dirumah..

tak de kawan nk begosip...
xde kawan nak gelak kuat2 n langsung x kaver even depan orang awam atopon lecturer.....
xde kawan tuk menuntun muvi..
xde kawan tuk mengumpat seadanye...

aku kenal korang dah 3 taon...
macam2 dah berlaku.....
gadoh macam maner pon ttp baek nnt...

2 all my precious n greatest fwen...

yat..lu lah roomet tebaek aku..x berkira dan sebagainya..aku yg serba kekurangan ini meminta maaf ats segala kesilapan...

lina...kawan aku yg sumtimes blur but cute anywey...if leps neih ditakdirkan ko jadik pemes jangn lupa aku no....

munn...dahh..jagn biarkan org bulik ko..ganaz la cket..tp dah nmpak peningkatan..trimas kat aku mengajo ko yg bukan2..hikhikhik..besh x overnite kat luar???hehe....see...aku bejayer membuat ko melanggar pantang larang...

pija..the blurest..yat kater ko lah penyeri kami..kalo xde ko kami x kan bergelak ketawa terbahak-bahak melihat aksi ko...but u'r great actually...

ben..u'r da small 1...but full of idea yg aneh..keep on going okeh...

ana....antara kami sume ko lah yg plg pndai masak...kalo ko jadik tukang masak nnt jgn luper jmpat aku makn keh..n kawen ko nnt jugak...

atiq..walopon mlot ko kalah azwan ali begossip tetpi aku ttp suker ko..kiter adelah patner gosip yg plg serasi..keep on going bebeh...x bes la nnt da x dapt gosip sama2 lagik..walopon kiter pnh gadoh yg bukan2 aku ttp sayang ko jugak..ko lah kwn petame aku dr pendaftaran 3 taon dlu..ko tegur aku dulu...aku x kan luper tiqs...

yana...u'r da fabulous 1..x pa lah tuk kesekian kalinye aku bagi ko title aku tuh..hehhe...teruskan berkarya yerk...x sangka aku ley jumpa org yg sama date besday ngan aku...if ade reziki kite ley celebrate besday sama2 lagik..

ayed...ko pon antara org yg tegur aku dulu mase pendaftaran dlu..masuk dewan pon sama2...henpon pon sama jugak.hehhehe...ko kawan yg besh...aku x luper ko ajar aku naik train....besh sangat2....

anip....ko duluk cakp cam dalm kelambu..skunk da bley dengar jelaz sore ko..biler ko ckp sume da pay attention kat ko..n da pandai wat lawak kering yg mmpu membuat aku ketawa terbahak-bahak...semoga berkekalan dengan lina...

din..ko lah kawan yg sempoi skalik..penyeri ddv6..din ingat nih.kami sume amik berat sal ko..ko x dtg presentation kami tlg kaver....nnt ko da keje xde saper nk kaver ko lagik okey..bley bawak gosip gak ko nih..

cad a.k.a syawal...ko lah kwn lelaki aku plg rpat aku rase..coz mse aku de msalah aku carik ko..aper2 aku carik ko..even gadoh ngan pakwe pon aku menanges kat ko..thanks a lot cad..thanks pnjam telinga ko dengar aku bebel, nanges n mengutok ko depan2...aku takan luper ko smpai biler2...u'r da one of my true fren...


okey i'm crying already...damn..

kepada semua kawan2 aku memohon maaf if terbuat apa2 yg menyakitkan hati korang selama berkenalan ngan korang..jangan luper aku nnt okey..

4 fabulous prerogative:

lilypark on May 26, 2009 at 11:15 AM said...

eh~ bile mase plak kejadian aku ajo ko naek tren ni??

Sedeh la bace post ni~ ala...nanti kite slalu2 la jumpe yeee~

"ilham nak hepi je bile keluar dgn maya, taknak sedeh2,dah la tu, cube senyum sikit"

hehe~

Macam kene je skrip tu dengan situasi sekarang~

Unknown on May 27, 2009 at 12:58 PM said...

oiyt...!
blur2 aku pown ko tayunk gak kn..??
hehehe..
sdey dowhhh!
sobb! sobb!="(

Fatin Farhanah on May 27, 2009 at 2:17 PM said...

yeee..

sume aku tayunk....

ayed: time kite g rantai dlu lahh...kan ko ajo aku naek tren tp aku tapaham gak..so o amik aku kat pudu..hehehhe

-cikmuNnTaLib- on June 10, 2009 at 3:33 PM said...

sedih...tapi air mata dah kering...bak kate cad..munn hati kering...cooiii