Saturday, May 23, 2009

tamat sudah~~

kalo anda gembira kata hurrayy..
hurraayyy!!!

hell yah..
aku dengan tidak rasminye menamatkan pembelajaran aku disini...
lately x bley update blog inih dengan segala macam hal yg perlu disetelkan...

tadi last final presentation video aku..
aku sangat lah berpuas hati dengan hasil shortfilm pembikinan aku sendiri bersama rakan kongsi pija..

tapi beselah kalo dengan si botak 2 ader ajelah yg x kena lagik..
tp xper for our credit akan kami perbaiki untuk preview nnt..
n tanpa disangka kami telah menerima pujian darinyer..
its another good product selain short film laen yg lagik terbaik iaitu maya(BHT punyer..heheh) n di atas normal(ben punyer)..
i'm very glad yg kita ley mghasil satu product yg bermutu..hikhikhik..



n the other things dat suprised me..!!
aku telah menerima anugerah pelajar komited jabatan..huh!!yeee..aku pon terkejut..
beside ramai lagik yg lebih komited dr aku..but Alhamdulillah...congrats 2 yana juga...

hurmm..malam nih tetibe datang mood nak bekemas..tetibe aku lihat..
alamakkkk...3 beg yg cukop gedabak besar akan aku bawa pulang nnt...
hurmmmm last week dinner x sempat lagik nk upload gambar...

0 fabulous prerogative: