Wednesday, May 6, 2009

countdown~~~

lagi beberapa hari je lagik nak pentaskan teater neh..

skrip x baper nk hengat sgt...

pas2 event kecik2 gini jmput org besor2 lak tuh..

rini full rehearsel..

cmne lah agknyer nnt...

dgn projek x baper nk siapnyer..

anip da bising plak.

die nk trailer aku..

cess...

aku tlh melengahkan masa..

hikhikhik..

tiada masa adalah alsan yg tepat...

dateline tlh mnjadi tanda tanyer..

bilakah yg sebet0lnyer??

zamrota telah berkata....

" lupakan politeknik..minggu neh kita fokus saja pada teater...tinggalkan semua kerja di politeknik..saya pon dah lupakan semua keje di sana..''

projek die pon aku patut lupakan adalh persoalannyer....


kompius adalh kekusutannyer....

ptg neh final exam english...

wish me luck yeh..

ceehhh...

bace buku pon tak.....

kemalasan adalah kenyataannyer....

2 fabulous prerogative:

-cikmuNnTaLib- on May 6, 2009 at 3:08 PM said...

aku pun ptt lupekn
je la vdo...
kple botk da lupekan aku...
hu3..

Liyana on May 6, 2009 at 3:35 PM said...

kalo orang tak terlibat teater nak melupakan kerja gak boleh x?hehehe