Tuesday, May 5, 2009

very da cilakak...

rupe-rupenyer ada kabar angin yg disebarkan sepanjang aku pulang ke kampung..

ni sume cik mizi la punyer pasal...

tau la aku ponteng latihan..

die ley wat citer yg menyakitkan hati plak..

haisshh..
mengong betoi lecturer aku yg sowang neh...

ader ke patot die sebarkan kat dlm 1 opis lecturer 2 yg aku blek kg BERTUNANG..

wat??

aku BERTUNANG!!!!!!!

haaaa.....

BERTUNANG OKEH...

giler betoi.

abih sume org tnyer aku betoi ke dak citer neh..

hampeh betoi..

aku nakbertunang ngan saper??

saper sanggup bertunang ngan aku..

JOMMMMMM~~~!!!!!!!!

bagi tebeliak bijik mater cik mizi 2.

baru dier taww.....

hahaha.....

pas ne nak belik cincin emas palsu lak..

saper nak sponsor emas tulen bley gak..

kot nak pajak gadai gigi palsu yg bersalut emas 2 keh..

hikhikhik....

0 fabulous prerogative: