Tuesday, May 12, 2009

kambing hitam

kambing hitam???

aper 2??

kenapa??

entahlah.....

aku cuma bernasihat..

cuma caraku kasar....

kerana die yg kasar ngan aku..

dengn die x bley berlembut....

aduh....

akhirnyer aku yg sengsara..

dimarahi...

x hormat katernyer....

mula2 ma ckp..

mntk maaf...

die tua dari kamu...

sayer tamahu..

kerasnyer hati...

yerr saye x mahu...

tengah malam...

bah kol....

nasihat aku lagik..

mintak maaflah katernyer...

sayer tidak..

masih dengan keputusan sayer....

air mata jatuh...

aku x sambut....

biar ia jatuh...

cite kat jei...

die pon kater yg sama...

sayer tidak....

die x paham sayer...

sehingga habis die x paham..

sayer sedih...

akulah kambing hitam....
kelihatan samar dan tak dipedulikan...

3 fabulous prerogative:

miyammour2005 on May 12, 2009 at 9:16 PM said...

mintk maaf la..cewaaahhh,...mcm aku tau je ngan sape ko nk mintk maap..saje kepoh, xtau tp sja nk komen sb 1st time komen...
slame neh aku menjengok jer...

Fatin Farhanah on May 12, 2009 at 9:40 PM said...

kehkehkeh..

akhirnyaaa....

lepas jugak komen disini..

sayer tamahu meminta mahap...

miyammour2005 on May 15, 2009 at 8:30 PM said...

sampai ble anda xmo minta mahap tu...
smpai ble nk simpan mahap anda tuh...
ngan kawan sebelah pon dah baek...ape slahnye mahap memahap....
kepoh x abes lg neh..sonok lak kumen mengumen neh...haha