Saturday, August 29, 2009

for now...

masa ini
ketika ini
saat ini
detik ini
kala ini


sunyi.........

tiada sebarang bunyi memecahkan keheningan hati aku neh..

tiada mende yg dapt aku banggakan sepnjang bergalar manusia..

hari2 melakukan mende yg sama..

tak bermakna..

tak meningkatkan jati diri langsung..

kadang2 rasa bosan gle...

tapi aku tawu...

sesuatu menanti di depan..

masih x nampak lagi...

ceh....menenangkan hati sendiri...


tamatlah tulisan poyo pada hari ini.......

2 fabulous prerogative:

lilypark on August 30, 2009 at 11:25 AM said...

paten u sambung study ke?? meh la keje ngan aku.. ade kosong sini

Fatin Farhanah on August 30, 2009 at 4:14 PM said...

heheh..
saye kne sambunglahh..

jawatan pe yg kosong...
aku mner layak jdi sound eng ke editor ke...
tea lady bley lahh kot..haha