Monday, August 24, 2009

cabaran bulan mulia~~`

aku bengang betol...
baru2 pose neh ader je yg nk mengurgkan pahala aku...
memg x bley nk caci maki la kan...

kawan2....

korang nk taw sorg kawan kite bertanye..
mengapa dak pompuan claz kite neh x ske awek die???
korg mst tawu sape punyelahh..
spe lagi yg kite tentang kan...
sampai yg kuarkan ayat kalo ko kawen ngn die kitorng tanak datang..muahahahh..kejam punye ayat...

bile aku ckp salah satu sebabnye die ley mrh aku blek...
siap tarbiah panjang berjela la kan..
konon bukan nak sebelahkan awek die 2...
tp ayt die perrggggghhhhh macm aku neh JAHATTTTTT sgt la kannnnnn......
die memg carik pasal la ngan aku...

nk tulih kat cini takot t mencabuli hak asasi masyarakat..haha..x de kne mengena...

............................................................................

KAWAN- KAWAN...

SENARAIKAN "APSAL KORANG X SUKE AWEK BUDAK 2?????"

8 fabulous prerogative:

-cikmuNnTaLib- on August 24, 2009 at 3:40 PM said...

klu ikt kate pja...
korang jeles la tuh...
hahahaha....

Aishah Rahim on August 24, 2009 at 4:19 PM said...

sape weh?

ket ke??

p/s;kepoh je aku kn3??

hahaaa

Liyana on August 24, 2009 at 5:30 PM said...

aten kalau aku senaraikan harus aku kena ceramah tarbiah pulak kannnnnn...uhuhuhu

yg pastinya KITA TIDAK BERPURA-PURA MCM AWEK TERSAYANG TERCINTA DIA.

Kita xda masalah pon dgn kawan kita tuh TAPIIII AWEK DIE YG BERMASALAH DGN KITEEE!!!!



p/s: penahlah kan aku mcm cakap baek2 dgn awek die tapi die balas cm cilanat.Perlukah aku berbuat baek lagi.Jawabnye BOLAYANNN!!!!

Ehh mcm termengumpat jer..muahahahaha

lilypark on August 25, 2009 at 5:26 AM said...

awek die tak pakai bera malam malam~ auuu... seksi yu.... kat luar kemain alim ulamak lagi..

AzroYd!n on August 27, 2009 at 12:32 AM said...

tut
tut
tut
beri laluan kat DIN plak...
KEPADA spe2 yang xpuah hati ye..
sila kmukakan nama yang hendak di gumpat...

sbb ak nak mencelah pun xleh
heheeheeehe

p/s bainun mane ak call xpdat2
spe2 tlg bg tau ak

Fatin Farhanah on August 28, 2009 at 12:33 PM said...

mun: betol3....kite jelezzzzz sagt...hahahaha

blurzzz: ha la..sape g yg ske carik pasal....

yana: aku setujooo sgt ngn ko..kalo ikotkn manyak lagi neh nk senarai...mcmcilanat je kalo ckp ngn org.mue nk kerek..da r jatohkan mic..hahaha..

ayed: ko neh hal mlm2 lak citerh cni..malu kat din...aawwww...ntah2 siang2 pon x pkai bra...hahah..

din: kitorg bukan ckp sal benon kat cni okeh..ko neh lmbat la..xkan tataw sape yg kitowang citer neh....

lynabun factory on September 2, 2009 at 12:59 PM said...

seb baek ayed ade sebagai pemberi klu TERBAEKKK

da la aku ni minah blurzz
(kengkadang je laaa)hihihihi

bab longterm memory, salute r lu bebb...kes mic jatoh pon bley ingat lagi.XBLEY BLAA...hahaha

Fatin Farhanah on September 3, 2009 at 5:10 PM said...

mawunye x hengat beb..
siap colect 4 henget sorang2..
pas2 da colect tanak guna plak alasan nnt kita ngungkit...
gile gelabah...
da bagi 2 gna je la..
nk tnjuk baek plak..huhu