Saturday, August 22, 2009

bulan yang mulia...

assalamualaikum....(amik berkat..bagi salam sebelum berkata-kata)

hehehhehe.....dengan selamat sejhteranye aku bangun sahur...
actually x tidor pon..
xcited nk bersahur kali pertama pada tahun ini di bulan yg mulia inih...ceh sebenonye x dpt tido...

1stly 2 ol my fwen i nk mintak maaf sempena bulan ramadhan ini kerana untuk mendapatkan keberkatan darip[ada ALLAH SWT kerna dapt msg dr pija menginsafkan aku..

malaikt jibril berdoa supaya umat muhammad dijauhkan daripada keberkatan bulan mulia ini keran tidak melakukan 3 perkara ini..

wait2....i tengah nh ngingat neh..okeh2..

1. tidk meminta maaf drpd kedua ibubapanya..
2. " " " " suami isteri
3. " " " " orang disekitarnya...


jadi kepada semua saya memohon maaf diatas segala kesalahan yg tersengaja atau tidak disengajakan.....

.................................................................................

pertama kali aku bangun jadi cam owang puteh..
makan sahur nestum + milo + air milo = sosej lazat

2 fabulous prerogative:

-cikmuNnTaLib- on August 24, 2009 at 1:44 AM said...

waahh...
sedap...aku sahur makan juadah kg nelayan...ikan masin..hehe...
nelayan x aq...

sahur ke 2 makan nugget...
barat x aq....
hahahaha....

x betol...

Fatin Farhanah on August 24, 2009 at 12:30 PM said...

huhu...
senang bangun2 goreng je...
aku bangge mnjadi tukang masak untuk bersahur setiap ariiiii.....hahha