Friday, August 7, 2009

cedih...

aku cedih r..
tp borink lagik banyak...
aku d ax jadik cegu dah..
ermm....

rindu plk kat bebudak tuh...
lahaii..apalah bosan sangatr idop aku neh..

hah...
tapi yg wat aku lagik hangen..
wet gaji aku x masok2 lagik neh..
abeh kontrak da kat 2 minggu...

maner wweeettt aku...wahahhaa
aku x sabo nbk bebelanja sebenonyer..


nk bli sumthin idaman hati yg lama terpendam....
jeng3..........

aku dengar ade sowang kawan kite g odition gadis melayu...
betulkah kabar berita inih...

kawan2.......

4 fabulous prerogative:

Bainun Waheeda on August 7, 2009 at 9:22 PM said...

betol..

its a fact...benon dpt tao dari tuan punya body..

hahaha

tettt...

sekian dari penyedut maklumat.

lilypark on August 8, 2009 at 9:18 PM said...

ye la kak paten ooi.. kan cik lina kite dah story dalam belog dia~ hahahaha...

Unknown on August 10, 2009 at 4:30 PM said...

mane de die story dlm blog die..
xdek pong..!

lynabun factory on September 2, 2009 at 12:50 PM said...

HEY....hey...hey...hey...(ikot versi liyana jasmay)
ape kecoh2 neh?

yer Patinnn....
AKULAH ORANG ITU2X!!!!!


da la bagi watak org gilak..
ending citer je baru nak tarok muke aku..rugi betol stesen tv tuh..