Saturday, April 25, 2009

manusia~~

adalah sorang mamat neh...
tatawu la pe masalah die....kitorang kenal kat ym je kot..
die add aku..
mule2 ok je la chatting..
pas2 die ckp kat skype ley webcam...
ok find...
berskype la plak....
pas2 tetibe smlm die bebal da agaknyer..

die: awk...nak wc x??
aku: okey
die:awk..nk tgk sayer x pakai bju.
aku:okey(igt die main2..hehhe)
die:okey.....

skype plak drop je..so x ley la nk berwebcam

tetibe plak td die msg blek...

die: awk..nk wc?
aku:okey
die:awk..nk tgk sy x pakai bju
aku:tanak..x selere
die:semalam kater nak
aku:tpu je..semalam membe yg layan..
die:okey..

kami pon berwebcam..
tibe2.....
la aphal dak neh..
bodo siot...
igt body die 2 cantik sgt ke???
naseb body pejei chunn lagi..hikhik..b mish yuh...

aku:wei..apsal neh...g pakai baju
die:smlam kater nk..
aku:maner de..maen2 je...

gile la mamat neh..
kalo aku mals lyn die bley lak wat ayat2 sedey..
igt aku gf die ke nk kne layn sll...
aku naek rimas dah...
so slh die kalo aku dah x on9 nnt...

bley lak layan manusia neh....

3 fabulous prerogative:

Liyana on April 25, 2009 at 3:11 PM said...

ko membuat hubungan songsang di internet.aku bagitau yaser gendut.hahahahaha

Fatin Farhanah on April 25, 2009 at 3:21 PM said...

jangaaann....
bley ajak die berwebcams kalik..
bley ukur tahap kegendutan die..
hehehe

TiqsZie Shinoda on April 25, 2009 at 5:01 PM said...

astaghfirullah

apa nak jadi ni