Thursday, April 30, 2009

haiiiissshhhh....

bet0l ke ni hah???

aku pun x pasti aper yg aku rase skunk neh...

agi bape minggu je nak hbis study...

aku dah plan dah nak wat pe....

1) seminggu lepak kat umah...kalo mama suh jaga kedai pon wat x taw jew.

2) tnyer mama nak amik claz muzik..nak blajo main gitar..x pon piano..kalo mama kasik la..tapi nakkk jugaakkkkk!!!!!x kira...

3) jumpa kawn2 skool dlu yg dah lama terpisah..hehe cam la lama sgt..ana, lina tikah, liza, yana, nisah, umi, abu, .......................................................................semuanyer lah..huhu kot dorg ader...

4) jumpa pejei

5) merayaw dan melawat tapak teluk intan dgn mereka...

6) g picnic...teluk batik ke, lata kinjang ke...kola woh ke..x kesah..janji mandi manda...

7) make sure plan DDV6 untuk ke genting highland berjaya....kne paw mama duet awl2...hehhe

8) diet besar-besaran..target dtg konvo dah kurussss....

9) joging setiap pagi & petang ...everydayyy...u mustttt...

10 ) akan di hapdet kemudian..hehe...plan jangka panjang.......



permasalahannyer disini..akankah dapt di jadikan kenyataan semua plan di atas???

Wallahualam..........

6 fabulous prerogative:

-cikmuNnTaLib- on April 30, 2009 at 5:09 PM said...

wakakakaka.....

chayok fatin..!!

Fatin Farhanah on April 30, 2009 at 5:33 PM said...

yezzzaaaaaa....

chaiiyookkk fatin...

ko ley + idea tuk plan masa pnjang kau...

hikhik

Liyana on April 30, 2009 at 6:35 PM said...

weh weh menarek nehhhh....aku nak buat camni gakkkkkk.jap aku post kat blog aku nanti.huhuhu

Fatin Farhanah on May 1, 2009 at 1:07 AM said...

bersama-samalah kita menjalankan MISI MUSTAHAK!!!

TiqsZie Shinoda on May 2, 2009 at 12:17 PM said...

yang pg genting tu konpem ekk

Fatin Farhanah on May 2, 2009 at 5:00 PM said...

insyaAllah.....

mudah-mudahan jadik la...