Friday, April 24, 2009

ohhh MUET~~~

aper kejadah haram hari ni ade orang wat sial ngan aku..

aku pon ley msok geng atiq..

dendam, dengki, babi....

hari ni hari mencarot sedunia...

lagi bangang aku baru je bukak buku muet..

dpt la jwb 1 soalan....

pas2 mata aku kuyu je....

hampeh betoi....

jadi aku mngambil keputusan menghapdet blog ini...

dengan harapan mata akan segar...

nampaknye sudah sampai ke penghujung..

tapi mata masih berat...

oh katil................tiada muet lagiiiiii.......sambut aku dlm mimpi...

harap besok aku tak terkapai-kapai menjawab soalan yg susah cm sial e2...

5 fabulous prerogative:

TiqsZie Shinoda on April 24, 2009 at 11:12 PM said...

huhuhuh

gue pon ngak stadi seyhhh

-cikmuNnTaLib- on April 25, 2009 at 1:02 AM said...

kwn ku kate study kamus jer...hu3..
boleh ker..?
wei tiqszie shinoda...
invite la aq....kui3...

Liyana on April 25, 2009 at 2:24 AM said...

aku lagi baru bangun tido...hahaha

Liyana on April 25, 2009 at 2:24 AM said...

weh aku tag ko.sile jawab

Fatin Farhanah on April 25, 2009 at 1:59 PM said...

andai>> sape yg wat statment bangang 2??

senang gle kalo kam0s 2 ley scan je kan..