Saturday, April 25, 2009

aku di 'tag'..yeyeeehhh~~`

nampaknye aku telah di tag oleh lyanabersahaja...yeyeehhh..

sukernye..ade gak orag tag gue...


1. Nyatakan usia blog anda

ermmm.bile ehh...nak dekat 6 bulan..1st pos ketika atiq bertanyer..weh ko de blog x..
aku pon jawab time LI ader wat tp lupe addrs dah..
tetibe 1 hembusan soul menggaanggu gugat aku tu wat blog blek so pada hari isnin 24 november 2008.1st entry telah dimasukan...poyolahh...hehhe



2. Terangkan kenapa anda ber'blogging'
sb time 2 agak bosan..duduk keseorangan...



3. Nyatakan blog pertama yg anda baca
lagubaru.blogspot.com.....neh dikira blog x????hehehehe



4. Letakkan entry pertama dalam blog anda
agak malu la.zaman kepoyoan la

ni blog aku yg terbaru..hehehe...kenape aku namakan blog ini umpama speaker.. herm kenape yer...??? kerna aku jadikan ini medium aku meluahkan ape yg terbuku dihati.. hati aku microphonenya..jari2 aku MATIKO kabelnya(MATIKO = multicore mungkin)ntah la aku x taw ejaanya muehehe..dan ini speakernya...ia akn menjerit sekuat ati mengikut volume yg tlh aku tetpkn..kalo hot stuff kuatlah...hehehe


5. Huraikan entry tersebut
baru kenal perkataan multicore.....kakakaka



6. Letakkan satu pic paling suka dalam blog anda
nape 1 je...
lebey xbley..???

kebanggaanku~~
7. Harapan anda
kene ade harapan la plak...
harapan sayer pasni blog msih dikekalkan diantara kawan2ku agar x terputus gosip2 hangat dan boleh caci maki bersama...heheh



8. Tag orang len
Atiq
andaisemalamkumiliki
aloy
ecah

0 fabulous prerogative: