Wednesday, October 21, 2009

inilah keje org gila~~







assalamualaikum...
nk tunjukla kan hasil mende yg aku duk tergila-gila dulu buat kan...xde la vogeh da vas sgt hasilnye...
tp kalo sape yg dpt mesti terharu..bwahahha....

actually mende neh wat tuk siapa yg menyambut besday...entry b4 neh da senaraikan besday kawan2 yg aku igt...
dan masalhnye skunk neh..mmg da siap..tp aku can't decide or lebey tepat lagi won't decide samaada patot bagi ke x...yg neh aku da siapkan b4 17hb ri2 smpai skunk still simpan lg..
nk wat e ntah..
pekasam kot..huhu...
ye la nk bg camneh...nk pos alamat x taw..nk mintk tlg kawn2 carikan segan..hahhahah....bg depan2 cam imposible jeh...hurmmmmmmm...xpe la post kat cni bg menyenang hati..ye r da penat2 wat..igt kejap keh nk siapkan neh..
seminggu taw...da r sgt sush..huhu....



bahan - bahannya..haha



cat putih 3/4 layer....



design n tambah wane itam...2/3 layer



belah blakang aku saje wat wane pink..suke hatilah..aku yg wat...looiikkeee pink...



seeeee...x ke cantek tuhhh...bwahahhahaha



kire neh cam besday kad la..so
happy besday 2 him....




















okeh neh gamba gedik2 jew..nk tunjuk 1st time pakai shawl..cantek x..bwahhaah..kalo x cantek da tanak pkai la..hahh..alamak da tebeli lagi 1 laa...bwahahah...



miss fabulous

3 fabulous prerogative:

-cikmuNnTaLib- on October 24, 2009 at 12:04 PM said...

ni bukan kerja giler lah..ni keje xde keje..!
anyway i like that...~~

maw order 1..!!

Fatin Farhanah on October 24, 2009 at 5:14 PM said...

hahah..lebey kurg la..
org gila yg x de keje..hahha

bley2..
tggu taon depan eh
haha

Unknown on October 29, 2009 at 5:07 PM said...

huii...
cantek tu dowww...
okeh la..
tapik ko mmg giler.. ahahaha..!!