Saturday, September 26, 2009

my new ChenTa HatI~~~


weee....mission acomplish


inilah chenta hatiku yg baru...hikhikhik..
atas sumbangan mama aku..hahha
hahha...malu betol..
siap kne beli buku blaja chord & scale..ahha
ye la kalo x mne nk taw maen kan.
1st kite blaja kat mne nk letak jari dulu ye....
huhuhuhu

7 fabulous prerogative:

lilypark on September 26, 2009 at 9:54 PM said...

puyyyyyyoooooooooo!!!!!

aten blaja gitar laaa...

phewiiitttt....

nnt leh la buat lg untok aku~

Fatin Farhanah on September 26, 2009 at 11:12 PM said...

kehkehkeh..
aku nyanyi lagu twinkle2 litle star tuk ko ek..
hehhe

Unknown on September 28, 2009 at 1:24 AM said...

walawess..
dahsyat ahh..
geram aku tgk buah ht ko tuh..
comeiiii..XD
ko da blaja smpe mane da?

Unknown on September 28, 2009 at 1:28 AM said...

aku cdgkan name die : Jamie..
huhu..

Fatin Farhanah on September 28, 2009 at 11:35 AM said...

uhuhuhuh....
aku bru blaja kat ne nk letak jari..kehkehkeh...
br blaja kod cket2...
cam ssh gile kot...
sakit2 my jari taw..huhu

lynabun factory on September 29, 2009 at 3:08 PM said...

pasni bley r lepak tepi unggun api...aten goreng, aku tukang melalak..

lynabun factory on September 29, 2009 at 3:08 PM said...

pasni bley r lepak tepi unggun api...aten goreng, aku tukang melalak..