Friday, September 25, 2009

gila bayang~~

huaaarrhhhhhgggggggggggggg!!!!!

geramnye.....
sobsobsob.....
huhuhuh.....
sedey gile...

malam tadi bley plak my x-bf aku si pejei tuh dtg beraya kat umah even mmg la bukan nk melawat aku or nk ajak aku kapel blek ke or nk pelok ciom aku ke..opsss...
die dtg as membe kakak aku la kan..
xkan membe aku..
yela sume meme2 die dtg umah aku xkan la die x join plak kan..nmpak sgt lahh...
huhuhu...

yg ku sedey sgt neh bile aku blek dr giant mlm td masok2 jew umah teros aku nmpak die ngah berkaraoke ngn geng2 mereka yg laen..
tangan aku neh teros rse menggeletar x hengat la kan..hati plak du dap dup dap...
aarrgghh.. bodoh...
aku jalan tepi die lagsg x tengok muke die..wahh tunjuk prangai annoying aku neh la kan...
die plak carik pasl..
g bagi slam kat aku wat pe..
ko taw x yg aku neh ngah tahan prasaan dr belari g pelok ko..
paham tak...dah aku x pandg 2 dah r...
ko nk aku wat pe..pengsan kat c2 jgk aku nnt...

ok aku pon wat la sebok g dapor la..
g amik lappy on9 kat depn ruang tamu..
last2 caer dtg sembg ngn ak teros sume dtg include die lah...

warrrgghhh,....
ko mmg suke seksa jiwa raga aku...
nmpak..
x ke gila bayang aku neh namanye...
tp die bley plak wat relek jew...
x ckap langsung ngan aku..
aku neh tunggu la bile de nk borak2 ngn aku..
dtg duk kat sebelah aku kew..tp die bley wat tatawu je ngan aku..
waaaa sedeynye...

aku mmg harap dpt jumpa die..
tp bile jmpa die aku bley plak x pndang muke die..
bile pandang pon curik2 jew xnk bg die prasan..
huhuh..
mmg gile bayang...
x sedar diri aku nhe..
dah die tanak ngan aku tu dah r....
dah lgsung x bley lupe kat die..
asyik tringat je...
pnyakit aku da dtg blek...
pnyakit temenong....
buduuuuuusssssssss..........

kawan2..apakah haros kulakukan....
sobsobsob......

3 fabulous prerogative:

lynabun factory on September 26, 2009 at 6:51 AM said...

aku plak yg ase tersayat hati...huhu..sadis citer ko ni ten.

kerna...aku juga pernah mngalaminyer dulu...sob...sob...

tp percaya lah aten...
aku sangat yakin ko akan jumpe yg lagi baek, lagi encem daripada pejal yg suke mempermainkan cinta ko yg tulus tu...

asal aku plak yg over ni?
tuttt...

dari citer2 ko neh...
aku tao ko rindu dier sangat2 kan?

ape yg ko patot buat skang...
ko pasang body ko then ko tayang depan dier...buktikan pd dunia...

biar mengiur si pejal tu..CHAYOK2!!

Fatin Farhanah on September 26, 2009 at 10:00 AM said...

kahkahkah....
mod sedih dah betukar gelak beguling baca linanye komen..
ko nk aku psg body g tayang depn die..ko nk aku goda die ke hape..hahhaha...
nyway thankx lina

s y a m e m on October 5, 2009 at 1:05 AM said...

wt dono je :)