Wednesday, December 2, 2009

aku

miss fabulous

aku x paham ape yg tengah berlaku sekarang neh...
pls sum1 terangkan...
boleh tak semua org jgn mementingkan diri sendiri..
biarkan aku tertanya tanya...
so many secret..
aku jugak yg merana akhirnya....
sebbkan xde sape nk bgtau aku ape yg tgh belaku antara satu sama lain..
aku jugak yg wat pertikaian sendiri....
penah tepikir smpai nk mati...
betapa halusnya  iman aku...

7 fabulous prerogative:

TiqsZie Shinoda on December 3, 2009 at 1:51 AM said...

beb

apekah problem kamu sebenarnye
im here 4 you~

Unknown on December 3, 2009 at 9:52 AM said...

herm fatenn..
kenapakah bile aku bace
ko mcm kritikal sgt neh?
bole kite share kepahitan rasa ko tu?

Fatin Farhanah on December 3, 2009 at 1:19 PM said...

ntah le kawan2....
pelukah aku matikan jiwa dan rasa??
nikmat Tuhan yg terindah....

TiqsZie Shinoda on December 3, 2009 at 6:19 PM said...

jgn la camtu
weh
ak n pija
maseh ader untuk ko hilangkan rase gundah

Fatin Farhanah on December 3, 2009 at 10:41 PM said...

hem...trimas....
sy yakin sy perlu kamo...
wat masa neh x bley xplain..
2 much pain...

nnt kite bukk forum

Unknown on December 4, 2009 at 4:15 AM said...

aku tunggu..

Fatin Farhanah on December 4, 2009 at 4:49 AM said...

haha..pija semangt sunggoh..
i taw i leh hrapkan my GF's for anythin kan dear.....