Saturday, November 14, 2009

update bosan

miss fabulous

since my besday 2 days ago still got wishes from my dearesttttttt fwenn....
thanx 2 every1 ya...

pakcik sedara iaitu sepupu abah aku meningal pagi di hari jadiku...huhu....
sedikit kesedihan coz dpt brita wen its supposed 2 be happy day 4 me..
ajal maut di tangan Tuhan kan..
ia peringatan tuk aku jugak...
aku bersyukur dapt hidop til now...21 tahon...
aku meraikan kehidupan yg beransur setahun lagi dan penamat bg seseorg...
1 pringatan yg akan terlekat di hati smpai bila2...
aku n family sempat ke kubur wen arwah dikebumikan petg 2 jugak...selesai smpai magrib..
alang2 da ade kat tanah perkuburan 2 cadangnye nk la g mlawat kubur arwah wan(nnek sebelh abah) aku tp abah x bg sbb da magrb..die ckp skrg ngh petukaran malaikat...kite g laen kali..owhh..baru tawu..disebbkan aku bukn seorg yg kuat semgt die x bg lama2 kat kubur time magrib...Al-Fatihah tuk arwah pak Itam...

then aftr mgrib ktrg g family makan2...huhu...not a big celebration pon...jz potong kek yg sgt keras..
haha...coz br kuar fridge eskrem kat lam kek 2 keras gile..haha,....



 
 

2 fabulous prerogative:

shygurl said...

hepi besday
sorry x dpt wish sbb hdset kena bar
hehehehe
lecturer pn pokai ok

Fatin Farhanah on November 14, 2009 at 11:22 PM said...

haha...tengkiuh cik zai...