Monday, November 2, 2009

gerammm..

haissshhh..
geram tolla.
tataw la pe masalhnye...x bley nk add widget katblog neh..
nk kate connection probs rase cam okeh jeh..
ntah pape ntah....
bosan betol blog aku neh..

........................................................................................................................
i think i found sumthin yg bley mengalihkan pikiran dan prasaan aku dr terus membelunggu diri....
when made it up i put ol my heart into it.....
hilang semua mende yg melayang-layang dalm pikirn aku neh..
walopon tuk sementara je kan..
quit enough 4 me...
sbb bile aku wat mende neh aku jd focus smpai lupa makn dan yg plg pelik skali aku lay lupakan tv..
gpon skunk cam da xde cite yg menarik pon....
nk share ngn korang kot2 bley wat bisnes plak..bwahhaa...berangan....


 haha..yg neh br siap mlm tadih...hermmm
cam x puas hati sgt sbb mende yg warna wani 2 rase cam kecik sgt n butterfly 2 pon cam besr sgt plak.
look simple...de suggestion x ape yg nk ditambah kat c2..huhu..





miss fabulous

2 fabulous prerogative:

TiqsZie Shinoda on November 2, 2009 at 11:57 AM said...

ko kene tambah banyak sket la dude
simple sangat

Fatin Farhanah on November 2, 2009 at 12:27 PM said...

nk tmbah pe..
aku da blur...
tmbah yg kaler2 2 ke??