Sunday, March 8, 2009

kejadah~~~

hadoooiiiii...
duk paneh da buntut neh..
bayangkan 7 jam duk kat cafe kerna membantu storyboard artis aku melukih..(bukan membantu dlm lukisn la cume bg guideline jer cmner nk lukih..huhu)
almaklumlah kalo setakat refer kat shooting skrip aku 2 maner la nk paham sgt..
aku neh ley berangan jer cmner nk visualkan angel2 yg aku nk tp bile bab kne mevisualkannyer dlm bntuk lukisn~~hancoo0ssss...
huhuhu..
aku lak kalo setakat lukih orang lidi lepas lah dengan jayanyerr..
jenuh la aku ngn partner aku belakon nk dptkn angel yg betoi2 punyer...
ish neh kalo kne reject tataw la...

smlm aku da siap kne mekap da ala2 pompuan simpanan tp scenenyer x wat pon krn menghadapi halangan2...bese ler mane la kite bley control sume mende terutama melibatkan alam semula jadi...
semalam ujan lebt mak aaiihh...seram sojuk den...
akhirnya aku pon membantu la mereka apa yg patot..

pisss..tapi aku da wat 1 mende yg wat aku takot gle..
cacam dak odio suh tutp ekon coz bunyi la kan..
aku pon off tapi lom nk stat g aku pon on kn la blek..tp sblom onn 2 aku ckp.." ish asyik ttp bukk kang jadi paper cmner?"
aku pon onn la blek tetibe..jeng3..ekon 2 molotup....sume orang terkesima..tataw nk wat per..tetibe terbawu 1 bau y menusuk kalbu..
ekon 2 mengeluarkan bawu hanget...maaaakkkk..
cuuaaaakkkkk>>>
aku pon gtaw la PM yg ekon tebakor...huhuhu..
pas2 aku x masok dah umah 2..takotnyer pasal...hahhaha
dak2 krew laen da asyik maen2kan aku jer~~setan..huhuh
las2 lepak jew kat luar...

1 mende baru yg aku bljar semalm....
dak junior aku yg sorg 2 la..
afiq namanyer..
mase kat dlm bilik die ckp 1 mende yg wat sume org tediam...
kami semua pon bermonolog..
aper die ckp 2..
huuh
upenyer die ckp bhase I..
contohnya:
~~~cicim kintit bisik~~~~
hahhaha..maksodnyer : cacam kentot busuk..
hehehhe
las2 sume tejangkit virus ifiq 2 ckp bhsa I..
kitowg ngumpat talent pon ckp I..
bajet die x pahm la kan..muahahhaa...
.

4 fabulous prerogative:

-cikmuNnTaLib- on March 10, 2009 at 8:07 PM said...

ape jd ngn aircon tuh..?kene byr gnt rugi x..?
klu kene aq soh PM mnt gnt rugi dr sape yg suke menekan suis aircon tu bebyk kali....

-cikmuNnTaLib- on March 10, 2009 at 8:08 PM said...

ko jgn tag blog aq....hu3...

TiqsZie Shinoda on March 11, 2009 at 12:51 PM said...

keh3x paten rosakkan ekon aku

pidin miki pitin
tikit li ti

Fatin Farhanah on March 11, 2009 at 7:27 PM said...

mii nyi tik tikit...
ikin tih...
ciik(cuak)sih..kikiki...

aku tak maen2 tekan..
cacam yg suh..huuh...