Saturday, March 7, 2009

cam buduh ja~~


kenape pagi neh aku trase cam owang buduh jew..
bangon pagi ingat cokolat cake..
krana dikejutkan dengan ketukan lantang ayed yg mengejutkan pagi saturday aku.
upenyer die offer aku jd plakon extra shortfilm die..
yg farah plak supposedly yg jd plakon dorang..
wataknye memg gempak la kan..
jadi perampas laki orang..wakaka..
da r ngan pakcik2 baya bapak aku jew..
ntah camner r plak aku nk goda pkcik 2 ek??eeiissshhh haram jadah toi...
pas2 aku duk penin pikir sal shrtfilm aku plak..
da r shooting board x siap g neh..
yg paling aku hangen bila nk tdor malam jer mula la khayalan setan menerpa..
aku asyik nampak mamat tuh jew...
kalo die pn igt aku taper jugaklah..
ak pon dengn bodohnyer g mesej die..
tawu dah..xkan berbalas punyr....patin2..
kalo wat masak tempoyak pon sodap...
tapi kau suker partner aku nyer design logo..hukhuk...sukerrr...
die kalo bab2 design mmg gempak la kan...
chaiyokk pijot..

1 fabulous prerogative:

Aloy Paradoks on March 7, 2009 at 1:27 PM said...

best nye main short film...
lu semarak,,tengok muke sket ada kenal ka...

meyut tu nama pena untuk Cikgu Megat Yusof Tapa.