Wednesday, May 18, 2011

komen mengkomen di blog pemes?bukan saya

korang blogger2 yang da lama berblogging mesti taw nama2 hebat dalam dunia blogging kan??

sebut jeh..

blog kak limah
blog model terhot
blog doktor cun
blog paling lawak
blog org bercinta dengan nonmuslim
blog serius lawak


haa sape lagi..aku x bnyk blog walking
so x bnyk blog yg aku baca

ni bukan nk mempertikaikan kepemesan blog dorang tuh..
tp just nk cerita walaupun aku slalu baca blog dorang tp x penah drop komen.

kenapa?

sebab 

1) kadang2 x paham pon ape dorang cakap
2) x taw nk komen ape.hidup korang terlalu perfect (yg korg cerita la)
3) sebab terpenting adalah sebab da bnyak dah orang komen so mesti dorang termiss komen aku nnti..hehe

2 fabulous prerogative:

mama on May 19, 2011 at 1:24 AM said...

Salam fatin...mama mai nih, ada sihat ka? cuti panjang nih buat pa?

Fatin Farhanah on May 21, 2011 at 2:08 PM said...

salam mama....alhamdulillah sihat..ma sihat??x buat ape pon...tolong mak saya kat kedai die je....selamat bercuti tuk mama gak..hee