Sunday, March 6, 2011

teperanjat yang memeranjatkan

miss fabulous

assalamualaikum....

nak citer nehh..
aku sedey sangat-sangat...
ini adalh kerana mendapt hempakan batu yg besar dikepala..cewaahh..
sebenarnye....

ritukan masa bawak my sister g pusratu wat terapi my dad ckp..
hhaaa kakngah..tu ade penimbang..g la timbang...
mungkin ini adalah kerana die melihat ade lapisan lapisan lemak yang amat ketara di perut anak comelnyeh ini....

ok lah kan da lama gak aku x timbang...dengan terujanye g la nek kann....
andddddddd hambekk kauuu...
terkedu disitu..
i'm wonder why berat aku sebegitu rupa kerana aku da dalm sebulan diet...
for your information berat time 2 berjaya memeranjatkan aku kerana berat aku xpenah lebih drpad **...tibe-tibe lebeih kan..maunye x teperanjat berok...

ok skunk dalam ati membara-bara sehangat restoran barra kat sek 7 ni kan utk menurunkan berat badan supaya aku x teperanjat berok lagi selepas ini...
mulai hari ini aku nk rekodkan pemakanan aku sehari-harian....
aku bercadang mahu menjalankan diet atkins...haaa sempoi x???haha

berikut adalah menu-menu makanan hari ini yg aku ambilll.

bf: secawan oat
lunch: sup sayur campur + telur ..hand made okeh...
tit bits: epal hijau..hahaha
dinner: sup sayur lagi...


herm kalo2 ade yg nk komen menu2 aku neh kalo-kalo ia x mungkin dpt turunkan berat sila bagi nasihat ehh...

3 fabulous prerogative:

lilypark on March 6, 2011 at 8:37 PM said...

aten aku lagi tragik. siap kene marah dgn dokter. dia cakap nanti aku kene sakit kardiovaskula ke bende tah.. siap kena puasa okeh :( huhuhuhu.. BMI aku dah hampir ke tahap obes :(

Fatin Farhanah on March 6, 2011 at 9:26 PM said...

siyes ayedd....
my God..takutnye..jom lah diet same2..
dokter tu suggest diet ape?
ke die ade bg ape2 ubat??

Bainun Waheeda on March 12, 2011 at 12:44 AM said...

aku pun sama! sbb tu skrg kena turunkn berat!! lagi 2.0 dah masuk overwieght!