Friday, January 1, 2010

tahon baru~~~

miss fabulous

selamat tahun baru.....

pomm.pomm..pommm..pom.....pommmmmm....haha



tahun baru mestikah ade
azam baru??
matlamat baru??
hidup baru??
baju baru??
spender baru???
kete baru?
dan semuanya baruuuuuuu???



kalo aku x kot..wahahha.....
tiap2 taon wat azam baru..tp x gak jalan2...
hampeh ajeh..
wat penat aku carik idea jeh nk wat azam apeh..hahahha

renew balek la azam lama...
kekalkan ape yg telah kita capai..
dan cuba capai ape y belum tercapai tuk kepuasan n kebaikan diri sendiri..

malam td permulaan tuk tahun baru wat kenduri tahlil cket tuk arwah wan n atok itam belah abah serta opah n tok ajis belah mama....semuanye dah kembali ke rahmatullah....dan semestinya aku minah cuci pinggan..plan da tepesong neh...aku plak yg kne basuh pinggan yg gedabak banyak tuh..tp xpe...huhuh....

dan pemulaan tahon baru tuk aku plak..emm..malu lak nk cakp..haha...
aku pastikan aku x tinggal solat subuh n Alhamdullillah....termakbul..hahha...nmpk sgt selama ni sll tinggal subuh...
aku doaakn korg sume mndpt kebahagian,keredhaan,murh rezeki tuk tahun baru neh okeh....

0 fabulous prerogative: