Sunday, July 26, 2009

sakit-sakit

hohohoh...

semalam de pertandingan 4 penjuru iaitu pertandingan 4 buah skolah..

cegu lan cegu..

aku kne maso bola jaring...mak aiihh..da la da lmex maen..

kitrg maen kalah mati je..gile nk main liga..ley mampos aku.

kitrgnye team cukop2 je..xde reserve pon..rmai cegu skol aku bz..

lawannye kat raja muda musa..

cam hampeh jew...

kitrg kalah tipis je..7-6.
hahahaha...

jari aku bengkak sebab sambot bola salah.ps2kak janah(ustazah,kalo dulu pggl ustzh skunk kak jew)hahha..
die ckap bibik die pndai urot..so pas maen tuh kitrg g r umah kak janah..bik die urut sedp tp skit mak aiiihhh.....nk jerit segan.haha...
skunk sakit dah kurang tp bengkak lg..da r jari aku gemok2..bengkak ni wat lag gemok je...

pas2 pag td bangun2....
ya Tuhan...
sakit giler 1 badan..
makkkk.. xley gerak..
tp kne bangun gak...
aku kne jaga kedai mak aku lak rini...
menciii....


menaip dalam kesakitan......

4 fabulous prerogative:

Bainun Waheeda on July 26, 2009 at 5:11 PM said...

Wah..cikgu...

selamat pagi...

haha

lilypark on July 26, 2009 at 9:03 PM said...

Aten jadik cekgu sampai bila-bila pon tak pe.. best pe jadik cekgu..

Macam dalam citerh blogger boy~ hehehe

Fatin Farhanah on July 28, 2009 at 4:33 PM said...

hahahhahahahah....
selamat pagi murid2...

cegu bukan tanak jadi cegu selamanya..
masalhnye cegu yg x lalu nengok muka murid2 2 selamanya..
aku rase cm nk bagi penumbuk je kat budak2 2...
hayed bek ko mrase jadik cegu..
kalo seswai ters rembat..hahha

lynabun factory on August 6, 2009 at 2:46 PM said...

nape ayed begitu bersemangat waja ni yed?

aku dapat rasakan melalui pembacaan jerk...
tin, ko passing jela job ko tu kat ayed klu ko da xlalu ngadap murid2 terchenta jko tuh